דף הבית • קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן הידוע בשם PPC – Pay Per Click הוא שיטת קידום מעולה כדי למשוך לקוחות לאתר כאן ועכשיו, להגדיל מכירות ולהפיץ את המוצר או השירות שלכם בצורה ישירה ללקוחות פוטנציאיליים, אחד מהיתרונות הבולטים לקידום הממומן הוא יצירת הנוכחות האינטרנטית בצורה מהירה ולא תלויה בדבר למעט תקציב.
ע״פ הנתונים, 25% – 30% מתנועת החיפוש של הגולשים, מופנת למודעות הממומנות, בעוד ששאר הגולשים (70%) עוברים לתוצאות החיפוש האורגניות.
מודעות ממומנות מופיעות בצורות וגרסאות שונות גם באתרי תוכן שונים ובמקומות אחרים ברשת, ולא רק בחיפוש של גוגל, ולכן ניתן להשיג חשיפה מוגברת גם דרך מקומות רלוונטים וממוקדים מאוד.
קמפיין ברשת החיפוש של גוגל, לפי אסטרטגיית שעות / ימים וקרייאטיב מנצח! שיכניס לכם לידים מרגע עליית הקמפיין
הקמפיינים שלנו מלווים באסטרטגיה ברורה, המשלבת את כל האמצעים הנחוצים לעסק שלכם לקבל יותר לידים
הלקוחות שלכם שווים לכם הרבה כסף! אז למה אתם לא גורמים להם לחזור מספיק לאתר? הקמפיינים שלנו יחזירו אותם לאתר שלכם לרכישה נוספת
קמפיין מכירות בגוגל שופינג, נועד לאתרי סחר / דפי נחיתה מכירתיים וחנויות
אופטימיזציה יומית לחשבון המודעות, תוך כדי חשיבה על הדרך הטובה ביותר להחזר השקעת הלקוח.
קמפיין ברשת החיפוש של גוגל, הופיעו ברביעייה הראשונה באופן קבוע בדף הראשון!
קמפיין ברשת התצוגה של גוגל, לעקוב אחר לקוחות, להציג באנרים ולשפר את כמות הלקוחות החוזרים
חנות? רוצים מכירות? קמפיין בגוגל שופינג זה המקום הנכון עבורכם - התחילו למכור מעכשיו
היתרון המשמעותי בקידום ממומן הוא בכך שאתם יכולים להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל באופן מידיי, בין אם אתם חברה גדולה או חברה קטנה.
לגודל העסק אין שום משחק במקרה הזה, אלה לגודל התקציב, ככל שתרצו להשקיע יותר תקציב בקמפיין ממומן כך תופיעו יותר בגוגל, קמפיין ממומן הוא בעצם מכרז על מיקום בעמוד הראשון בגוגל.
יתרון נוסף שקמפיינים ממומנים יודעים לתת הוא בדיקת חווית הגולש שלנו, אתרים חדשים שעוד לא מופיעים בגוגל בחיפושים אורגניים, יכולים לאמוד את אפקטיביות האתר והתוכן בו ע״י הכנסת כמות גולשים מהקמפיין ולהסיק האם האתר שלהם מצליח להפוך גולש ללקוח, או לחלופין לא מצליח וצריך לעבוד על שיפור העיצוב והנעה לפעולה באתר.
הצוות הניהולי שאמון על נושא הקמפיינים הממומנים בחברתנו, חי את תחום הקידום הממומן על כל רבדיו, ניסיון של מעל עשור בהפקת קמפיינים, מעקב, שיפור והפיכת גולש ללקוח.
אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הקידום הממומן, הוא ״השארת אצבע על הדופק״ ונסביר > הקמפיין הממומן הוא סוג של ״נזילה״ מהכיס שלכם ישירות לגוגל, במידה ולא תהיה אצבע על הדופק, תוכלו להפסיד הרבה כספים שיכולים להיות מנוצלים בתבונה, קמפיין ממומן לא נכון או לא מנוהל, יכול לבזבז תקציב על קליקים לא רלוונטיים, מילות מפתח לא עיקריות אלה כאלה שמסביב במעגל רחב מדיי ולא מפסיק מכירתי / מניע לפעולה.
הפעולה הנכונה היא ניהול יומי של הקמפיין הממומן, אתם צריכים לדעת שהכסף שלכם בידיים טובות, והאנשים שמריצים עבורכם את הקמפיין באמת מבינים את חשיבות התקציב, חשיבות ההוכחה שהתקציב צריך להפוך את הגולשים ללקוחות, ולמנוע בזבוזי תקציב כמה שאפשר.
החברה שלנו מחולקת למספק מחלקות, מחלקת שיווק דיגיטלי שעוסקת בקידום אורגני (SEO), קידום ממומן (PPC), מדיות חברתיות כגון לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, מחלקה טכנולוגית האחראית על פיתוח האתרים בוורדפרס ומחלקה עיצובית שמספקת עיצובי אתרים, דפי נחיתה, באנרים ועוד.
אנו מאמינים שבקידום ממומן צריך להיות עם האצבע על הדופק, אנו מאמינים שהקשר בין מנהל הקמפיין לנציג מטעם החברה צריך להיות שוטף וקבוע, כדי לאמוד בצורה נכונה וטובה את אקפטיביות הקמפיין.
Automated page speed optimizations for fast site performance