קידום ממומן ppc - ניהול קמפיינים בגוגל

קידום ממומן בגוגל -PPC

אצלנו קמפיין ממומן זה קדוש! כסף חייב להכניס כסף, ולכן הקמפיינים שלנו מניבים 30% החזר השקעה במינימום, להיות מקום 1 בגוגל כאן ועכשיו, להשיג את הפניות החמות ביותר, את הלידים הטובים והאיכותיים ביותר. הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעשה עבורכם קמפיינים מנצחים! 

קמפיין חיפוש, קמפיין גוגל שופינג, קמפיין מקסימום ביצועים, קמפיין יוטיוב, הכל במקום אחד! 

0
ותק
0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

קידום ממומן ppc - ניהול קמפיינים בגוגל

קידום ממומן בגוגל - PPC

אצלנו קמפיין ממומן זה קדוש! כסף חייב להכניס כסף, ולכן הקמפיינים שלנו מניבים 30% החזר השקעה במינימום, להיות מקום 1 בגוגל כאן ועכשיו, להשיג את הפניות החמות ביותר, את הלידים הטובים והאיכותיים ביותר. הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעשה עבורכם קמפיינים מנצחים! 

קמפיין חיפוש, קמפיין גוגל שופינג, קמפיין מקסימום ביצועים, קמפיין יוטיוב, הכל במקום אחד! 

0
ותק
0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

אין כמו מראית עיניים - הוכחות

קמפיינים ממומנים בגוגל שמביאים לידים!

איך אנחנו עושים קמפיינים בגוגל - PPC - לפי שלבים

מעבר על חשבון קיים או פתיחת חשבון חדש

הדבר הראשון שאנחנו עושים – מנהל הקמפיין שלנו יעבור על חשבון הגוגל ads הקיים שלכם במידה ונבדוק האם האסטרטגיה שלכם נכונה, נעבור על החשבון היסטורית כדי לראות איך בניתם אותו, ולהבין כיצד לשפר אותו.

בהתאם לדברים שנראה בחשבון – נוכל לייצר אסטרטגיה חדשה, טובה ונכונה יותר עבורכם.

הדברים שנבחן – 

  1. אסטרטגיית קליקים
  2. מילות מפתח
  3. מילות שלילה
  4. קריאייטיב
  5. כתיבת מודעות
  6. נתוני החזרה השקעה
  7. מעקב המרות

ועוד הרבה נתחנים שילמדו אותנו איך לשפר עבורכם את הקמפיינים.

קריאייטיב למודעות טקסט ומודעות תמונה

אחוזי ההקלקות שלנו נעים בין 10% בנמוך ל 20% בגובה, ואנחנו שואפים לשמור על הנתון הזה! מה זה אומר אתם שואלים? זה אומר שהצוות שלנו ב״אוקס״ יודע לכתוב מודעות שימשכו את הלקוחות הפוטנצאלים שלכם להקליק עליהן, ולייצר מודעות תמונה מושכות גם כן כדי לשפר את הסיכוי שילחצו עלינו. 

היתרון שלנו זה שהכל תחת קורת גג אחת!

  1. יש לנו סטודיו משלנו, אז הבאנרים שלנו מעוצבים פה וברמה הגבוהה ביותר
  2. העובדים שלנו מנהלים את הקמפיינים באופן שוטף! אז אם מודעה לא עובדת מספיק טוב, מייד מתקנים
  3. אם צריך – נבנה גם דפי נחיתה! לא כל אתר אינטרנט יודע להמיר לידים, ולכן אנחנו מפעילים את כל היכולות והאמצעים כדי להצליח לתפוס עבורכם את הלקוחות הפוטנציאליים.
  4. מודעות וידיאו / מודעות תמונה / באנרים / קופירייטינג – הכל אצלנו
האסטרטגיה שלנו היא ברורה, אנחנו נעבוד בשבילכם, כדי שנמשיך את הרומן שלנו לטווח ארוך, קמפיינים ממומנים בגוגל צריכים להמיר, להשתלם ולהגיע להחזר השקעה מהר מאוד – בשביל זה הצוות המיומן שלנו כאן

המרה - מעקב - מדידה - והחזר השקעה חיובי

 

שלב שלישי והכי חשוב בקמפיין! מעקב המרות, כלי מדידה וכמובן! הבנה מהו החזר ההשקעה שלכם. 

 

בהתאם לכל נושא, בהתאם לכל קמפיין, יש החזר השקעה שונה, לפני שנתמקד בהחזר ההשקעה (ROI), אנו נדאג לוודא שכל האלמנטים שדרכם משאירים לכם פרטים, נמדדים, מה זה אומר? זה אומר שנחבר לקמפיין כלי מעקב אחר הטפסים הנשלחים דרך עמוד הנחיתה / האתר, נעקוב אחר השיחות המתבצעות דרך הקמפיין, ההודעות וואטסאפ וכמובן אחר הרכישות. 

הדבר החשוב ביותר בקמפיין ממומן הוא להיות מדיד בכל הערוצים.

ולכן מאוד חשוב לנו לעקוב אחר כל הערוצים שדרכם אפשר להשאיר לכם לידים, כך נוכל לבצע אופטימיזציה לקמפיין ברמה גבוהה יותר, ולייצר לכם החזר השקעה מהיר וטוב והעיקר חיובי. 

החזר המרה בקמפיין רגיל נמדד לפי עלות הלקוח שלכם, כמה שווה לכם עסקה, והאם זה משתלם בהשוואה לתקציב פרסום שיוצא. ברמה יומית / חודשית וכמובן לפי ליד (פניה) בודד. 

החזר ההשקעה בקמפיינים של גוגל שופינג זה כבר משחק אחר, לרוב אנחנו מכוונים להחזר השקעה המתחיל ב 200% , אך מגיעים בסופו של דבר ל 600% . 

אסטרטגיה לקליק, וניהול דפי הנחיתה

 

אנחנו לא משאירים אתכם לבד עם נתונים, אנחנו מודדים הכל ושומרים על הגחלת באופן קבוע. 

אם הנתונים של הקמפיין הם חיוביים מבחינת הקלקות והבעת עניין של הגולשים, אנו בוחנים כמובן גם את דפי הנחיתה הקיימים שלכם, האתר אינטרנט שלכם ומחליטים – האם צרי לשפר את הקיים, האם צריך להקים דפים חדשים, האם צריך לגרום לגולש לעבור יותר מסלולים בדרך עד השארת הפניה.

כל זאת בכדי לייצר לגולש חווית גלישה מהנה, ולהצליח להשיג עבורכם כמה שיותר לידים מהגולשים הנכנסים לדף.

וזה לא הכל! הקמפיין כבר עובד, יש פניות, איך משפרים? אז כאן הצוות שלנו יודע להמשיך ולנהל את הקמפיין ברמה כזאת שאנחנו מוזילים את עלויות הליד, ומורידים בזבוזי תקציב מיותרים, כך לאורך זמן אנחנו מגיעים למצב שהקמפיין שלכם מוציא כסף רק על מה שבאמת רלוונטי עבורכם, והופך למכונת לידים איכותית אשר תשתמש בתקציב פרסום שלכם בצורה האידיאלית ביותר. יותר קליקים, יותר לקוחות ויותר פניות. 

מוכנים להתחיל?
אנחנו כאן בשבילכם, רק מלאו את הטופס

שקיפות ודוחות - להבנה פשוטה

אנחנו מאמינים בשקיפות, אנחנו מאמינים בניטור הלידים, אנחנו מאמינים שאתם בתור לקוחות צריכים לראות ולדעת הכל – להיות חשופים להכל! ולכן, אנחנו מייצרים עבורכם דוחות ברורים שדרכם תוכלו לעקוב אחר הפרסומים שעולים, אחר הנתונים, התקציבים, כמות ההקלקות וכמובן כמות הלידים. תוכלו להיות בדיוק כמונו עם האצבע על הדופק ולהבין שהקמפיינים שלכם לא עובדים סתם, אלה מכניסים עבורכם לקוחות וכמובן משתלמים.

0 +
לידים בחודש
0 %
החזר השקעה
0 %
In-House

החיפוש שלך לחברת ניהול קמפיינים בגוגל הסתיים כאן

אנחנו שותף עסקי שלכם, שאתם מצליחים > אנחנו מצליחים.

הקמפיינים שלנו מניעים לידים איכותיים, בסופו של דבר אפשר לראות את זה בשורה התחתונה בעסק, אתם תרגישו גדילה בעסק כתוצאה מהקמפיינים הממומנים שלכם. אתם תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות שיצרו עבורכם מנגנון איכותי ליצירת לידים. אנחנו עם האצבע על הדופק, והניהול של הקמפיינים לעולם לא נגמר. אנחנו ממשיכים לבדוק איך אפשר לשפר ולהתייעל עבורכם ועבור שיפור התוצאות באופן קבוע. 

לקמפיינים שמייצרים תוצאות - השאירו פרטים

הם כבר סומכים עלינו

שאלות ששואלים בנוגע לקמפיין ממומן בגוגל

לא, אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה איכותי, ומי שנכנס אלינו זה כבר משפחה. אנחנו עובדים בשביל להצליח ולכן לא מאמינים שצריכים לנעול לקוח בתורה כזאת או אחרת. אנחנו נעשה עבודה טובה, אתם תישארו איתנו. 

אין דבר כזה, לכל פרויקט יש מילים שונות, לכל עסק יש מתחרים שונים וזירות שונות בהם הוא פועל ולכן רק אחרי מחקר מילות מפתח אפשר לדעת מה התקציב המומלץ לקמפיין. 

לא. הקמפיינים של גוגל עובדים בצורה כזאת שהתקציב יוצא על קליקים. לכל ביטוי יש מחיר שונה . כל קליק עולה כסף, שיטת מכרז היא הדרך הכי נכונה להסביר איך קמפיין ממומן בגוגל עובד.

אנחנו מספקים לכם מערכת ניהול לידים, דרך המערכת תוכלו לראות מתי הליד נכנס, שם, טלפון וכמובן תוכלו למלא סטטוס. האם הליד היה תקין / נסגר / בטיפול / לחזור אליו וכדומה.  

קידום ממומן - PPC בגוגל

קידום ממומן הידוע בשם PPC – Pay Per Click הוא שיטת קידום מעולה כדי למשוך לקוחות לאתר כאן ועכשיו, להגדיל מכירות ולהפיץ את המוצר או השירות שלכם בצורה ישירה ללקוחות פוטנציאיליים, אחד מהיתרונות הבולטים לקידום הממומן הוא יצירת הנוכחות האינטרנטית בצורה מהירה ולא תלויה בדבר למעט תקציב.

ע״פ הנתונים, 25% – 30% מתנועת החיפוש של הגולשים, מופנת למודעות הממומנות, בעוד ששאר הגולשים (70%) עוברים לתוצאות החיפוש האורגניות.

מודעות ממומנות מופיעות בצורות וגרסאות שונות גם באתרי תוכן שונים ובמקומות אחרים ברשת, ולא רק בחיפוש של גוגל, ולכן ניתן להשיג חשיפה מוגברת גם דרך מקומות רלוונטים וממוקדים מאוד.

יתרונות הקידום הממומן

היתרון המשמעותי בקידום ממומן הוא בכך שאתם יכולים להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל באופן מידיי, בין אם אתם חברה גדולה או חברה קטנה.

לגודל העסק אין שום משחק במקרה הזה, אלה לגודל התקציב, ככל שתרצו להשקיע יותר תקציב בקמפיין ממומן כך תופיעו יותר בגוגל, קמפיין ממומן הוא בעצם מכרז על מיקום בעמוד הראשון בגוגל.

יתרון נוסף שקמפיינים ממומנים יודעים לתת הוא בדיקת חווית הגולש שלנו, אתרים חדשים שעוד לא מופיעים בגוגל בחיפושים אורגניים, יכולים לאמוד את אפקטיביות האתר והתוכן בו ע״י הכנסת כמות גולשים מהקמפיין ולהסיק האם האתר שלהם מצליח להפוך גולש ללקוח, או לחלופין לא מצליח וצריך לעבוד על שיפור העיצוב והנעה לפעולה באתר.

ניסיון, עבר ועתיד

הצוות הניהולי שאמון על נושא הקמפיינים הממומנים בחברתנו, חי את תחום הקידום הממומן על כל רבדיו, ניסיון של מעל עשור בהפקת קמפיינים, מעקב, שיפור והפיכת גולש ללקוח.

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הקידום הממומן, הוא ״השארת אצבע על הדופק״ ונסביר > הקמפיין הממומן הוא סוג של ״נזילה״ מהכיס שלכם ישירות לגוגל, במידה ולא תהיה אצבע על הדופק, תוכלו להפסיד הרבה כספים שיכולים להיות מנוצלים בתבונה, קמפיין ממומן לא נכון או לא מנוהל, יכול לבזבז תקציב על קליקים לא רלוונטיים, מילות מפתח לא עיקריות אלה כאלה שמסביב במעגל רחב מדיי ולא מפסיק מכירתי / מניע לפעולה.

הפעולה הנכונה היא ניהול יומי של הקמפיין הממומן, אתם צריכים לדעת שהכסף שלכם בידיים טובות, והאנשים שמריצים עבורכם את הקמפיין באמת מבינים את חשיבות התקציב, חשיבות ההוכחה שהתקציב צריך להפוך את הגולשים ללקוחות, ולמנוע בזבוזי תקציב כמה שאפשר.

small_c_popup.png

בואו נדבר, נשמח לעזור

השאירו פרטים

מעוניינים לדבר? התקשרו אלינו – 072-335-5546

דילוג לתוכן