קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני בגוגל - השקעה לטווח ארוך

חושבים על קידום אורגני? אתם במקום הנכון, ייחד עם הצוות שלנו והאסטרטגיה שנייצר עבורכם, אין ספק שנגיע למטרות שלנו. קידום אורגני עובד לטווח הארוך והלקוחות יודעים לספר שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני בגוגל.

0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

קידום אורגני בגוגל - SEO

קידום אורגני בגוגל - השקעה לטווח ארוך

חושבים על קידום אורגני? אתם במקום הנכון, ייחד עם הצוות שלנו והאסטרטגיה שנייצר עבורכם, אין ספק שנגיע למטרות שלנו. קידום אורגני עובד לטווח הארוך והלקוחות יודעים לספר שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני בגוגל.

0
ותק
0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

קידום אורגני מביא תוצאות, הנה כמה הוכחות

לטווח הארוך זו ההשקעה הנכונה ביותר שתוכלו לעשות

זו הדרך שלנו לכבוש את הראש של גוגל.... אורגני

קידום אורגני מתחיל בהיסטוריה וממשיך לעתיד

 

כמנהלי פרויקטים של קידום אורגני, נשב על האתר ונתחיל לנתח את ההיסטוריה, גוגל אנליטיקס , גוגל קונסול הם הכלים הראשונים אותם נפגוש שנתחיל לעבור על הנתונים, נשתמש בכלים כמו Ahref , Screaming-Frog , מג׳סטיק,  Sem-rush – כדי להבין את איכות האתר שלכם, איך גוגל מסתכל עליו, מה הציון שלו בייחס למתחרים שלכם, מה הציון שלו באופן כללי, איכות הקישורים שלכם ונייצר סקירה מלאה על האתר. 

רק לאחר בחינה של ההיסטוריה שלו, נוכל לייצר אסטרטגיית קידום אורגני שתעבוד, לטווח הקצר ולטווח הארוך. 

 

הדברים שנבחן – 

  1. איכות הדומיין
  2. כמות קישורים
  3. איכות קישורים
  4. מגמת כניסות חודשית / תקופתית 
  5. נתוני נטישה / זמני שהייה
  6. אחוזי המרה
  7. כמו דפים באתר
  8. באגים באתר
  9. חוסרים באלמנטים של קידום
  10. מהירות אתר
ועוד מגוון רחב של אלמנטים המשפיעים על הקידום האורגני שיכולים לעזור ולשפר את מיקומי האתר

מחקר מילות מפתח, חלוקה לנושאים והיררכיות

 

עבודת קידום איכותית מתחילה במחקר מילות מפתח. המחקר שלנו יציג בפניכם את כל הנושאים הקיימים באתר, מחולק למחלקות.

ברגע שנסיים את מחקר מילות המפתח נקבע בייחד את הביטויים ואת החשיבות לביטויים שצריכים להתחיל לקדם. 

משם אנחנו נצא לפעולה – הצוות שלנו יבצע אסטרטגיה חודשית שתתורגם להוספה של תכנים, אלמנטים, ביטויים, קישורים על בסיס מחקר מילות המפתח. 

 

חשוב לדעת

  1. לא תמיד נכון לבחור את הביטויים הגדולים ביותר, הם לאו דווקא הממירים ביותר. 
  2. קידום אורגני לא צריך להסתיים לעולם, תמיד יהיו עוד ביטויים לקדם, תמיד יש אפשרות להכניס לקוחות נוספים לאתר. 
  3. הקידום האורגני תלוי גם באיכות האתר, ובמידה והאתר שלכם יהיה איטי, לא נעים לתפעול, קשה להבנה. הקידום האורגני לא יספק לכם את התוצאות שאתם רוצים
  4. אין צורך לפחד מביטויים תחרותיים, באסטרטגייה נכונה לקידום, אפשר להשיג כל מתחרה ולהתגבר על כל אתר מתחרה.
קידום אורגני זה עניין של התמדה וצורך בהגדלת ראש, הוא עובד מעולה, לפעמים לוקח זמן לראות את התוצאות אבל ברגע שהאתר מתחיל להתקדם, זה כמו גלגל שלג חיובי, כל הביטויים יתחילו להראות ניצני שיפור במיקומים ובהמשך תרגישו זאת גם בכמויות הלידים ובאיכות.

קידום אורגני שוטף - בתוך ומחוץ לאתר

 

הקידום האורגני הוא תהליך ארוך טווח, כחלק מהפרויקט אנחנו משלבים בין עבודה בתוך האתר, מוסיפים תכנים, משנים שמות לתמונות, היררכיות, כותרות חיצוניות, כותרות פנימיות, קישוריות פנימית, נוסיף שאלות ותשובות, נוסיף בלוג, נקשר בין תכנים ונהפוך את האתר לכזה שגוגל רוצה להציג יותר לגולש. 

במקביל אנחנו עובדים על אופטימיזציה חיצונית, אנחנו נקשר בין אתרים חיצוניים לאתר, אנחנו נפיץ אתר האתר ברשתות החברתיות, נבנה פרופיל קישורים חזק ואיכותי. 

 

ברמה הטכנית אנחנו נשפר את כל האספקטים באתר, מהירות האתר, גדלי התמונות, נפתור באגים שגוגל ומערכות אחרות יעידו עליהם ונשפר ברמה הטכנית את הקוד.

אז שתדעו – 

  1. קידום אורגני לוקח זמן, אך במידה והאתר שלכם כבר היום מופיע בביטויי חיפוש הדרך להצלחה קצרה יותר. 
  2. לכל ביטוי יש רמת קושי אחרת, וניתן לראות תוך כדי העבודה שינוים ושיפורים שונים במיקומי מילות המפתח, לפעמים יהיו ביטויים שיזנקו 30 מיקומים קדימה, וביטויים שיעלו 2 – 3 מקומות כל פעם. 
  3. הכי נכון לאמוד קידום אורגני בין שלושה לארבעה חודשי עבודה. 
  4. הקידום האורגני מדיד בדיוק כמו קידום מממומן ובסושיאל – ואתם חייבים לדעת מה אתם משיגים מהקידום האורגני ברמה החודשית
יש אתרים שקופצים במיקומים ע״י שיפור קל באלמנטים של הקידום. ראינו את זה למשך השנים, אתרים שהיו איכותיים ולא הגיעו למקומות שיכלו להגיע, באמצעות שינוי משמעותי ונכון באתר, הגענו ליעדי הקידום תוך שליש מהזמן שציפינו.

מעקב המרות, דוחות ברורים באורגני

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליכי הקידום הם מעקב העבודה, ולכן אנחנו דואגים לספק דוחות ברורים וקריאים המציגים את נתוני האתר החשובים ביותר ולאורך כל תקופת העבודה שלנו. 

תוכלו לראות בדוחות שלנו את כמות הכניסות החודשיות, בהשוואה לחודשים קודמים מתחילת העבודה המשותפת שלנו (גם ללקוחות העובדים איתנו מעל 3 שנים אנחנו מציגים מאיפה התחילו ואיפה הם היום)

נראה את כמות הפניות האורגניות, אחזוי נטישה, התנהגות גולש ומאיזה דפים הכי הרבה נכנסו לאתר. 

אנחנו מציגים את הנתונים הכי חשובים עבורכם, כדי להבין איך האתר שלכם מתנהג בגוגל, ומה הגולש עושה באתר.

החיפוש שלכם מסתיים כאן, מצאתם את חברת הקידום האורגני הבאה שלכם, השאירו פרטים ונתחיל בתהליך

קידום אורגני - SEO בגוגל

נתוני הגלישה בגוגל מעידים על כך שבין 75%-80% מהכניסות לאתרי אינטרנט הם כניסות אורגניות.

כלומר, רוב הגולשים לוחצים יותר על תוצאות החיפוש האורגניות בהשוואה ללחיצות על תוצאות החיפוש הממומנות (PPC).

קידום אורגני נהיה אחד מסל המוצרים הקבוע שכל עסק צריך, בין אם יש פרסום באינסטגרם, בפייסבוק ובקמפיינים ממומנים, התוצאות האורגניות חשובות לא פחות, הגולשים המגיעים מהחיפושים האורגניים בדר״כ איכותיים יותר, משמעותיים יותר, והיתרון הכי גדול הוא שהם לא עולים לחברה כסף, להבדיל מפרסום ממומן.

המטרה בתהליך אורגני בריא, היא להכניס את ביטויי המפתח העיקריים לדף הראשון בגוגל, להשיג יותר פניות > לסגור יותר לקוחות חדשים.

יתרונות קידום אורגני בגוגל

היתרון המשמעותי בקידום אורגני הוא גודל פוטנציאל החשיפה של העסק, כמות ביטויי החיפוש שהעסק יכול להופיע בגוגל, בעמוד הראשון היא כמות אינסופית.

ככל שיותר ביטויים יכנסו לדף הראשון בגוגל, סביר להניח שתאספו יותר לידים ולקוחות חדשים > וכל זה ללא עלות נוספת, להבדיל מהקידום הממומן שכל ביטוי שנרצה להופיע בו יגבה מאיתנו מחיר לקליק.

באסטרטגיית קידום אורגני נכונה, נוכל להגיע למיצוב העסק שלכם בעשרות ומאות ביטויים בעמוד הראשון בגוגל.

ניסיון, עבר ועתיד

הצוות הניהולי שעומד מאחורי אוקס, מכיר את הקידום האורגני על כל רבדיו, ניסיון של מעל 16 שנים בהובלת תהליכים לחברות הגדולות בשוק וכאחד גם לחברות קטנות.

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברת קידום נכונה, היא לבחור בחברה שמבינה מה עובד בעתיד, ומה כבר לא עובד על בסיס ניסיון העבר, בנוסף, עדיף להתחיל את תהליך הקידום האורגני עם חברה שרואה אתכם כשותפים שלה, ולא חברה שבאה להכתיב את הדברים עבורכם גם אם הם לא תמיד מתאימים לכם.

תהליך הקידום האורגני צריך להיות קודם כל נכון למטרות האסטרטגיות שלכם, בין אם זה לקדם את המוצרים הנמכרים יותר, או השירותים שמבחינתכם הם הרווחיים יותר בעסק, לאחר מכן, אפשר ״לרפד״ ולמצוא ביטויים נוספים הקשורים גם לשירותים המשלימים שלכם, זאת כדי להכניס לכם לקוחות חדשים המעוניינים בכל שירותי העסק שלכם.

small_c_popup.png

בואו נדבר, נשמח לעזור

השאירו פרטים

מעוניינים לדבר? התקשרו אלינו – 072-335-5546

דילוג לתוכן