שיווק ברשתות החברתיות

פרסום בסושיאל - שמגלגל לידים

מכירים את זה שאתם מקבלים המון לידים, אבל שמתקשרים אליהם הם טוענים שלא השאירו פרטים? ״נלחץ בלי בטעות״, אז לא, זה לא צריך לקרות, ואנחנו צמצמנו את מספר הלידים הזה ל 1% אחד מכלל הלידים שאנחנו מייצרים עבור לקוחותינו, אתם רוצים לידים איכותיים יותר? לידים שמחכים לשיחה ממכם ויודעים שהם השאירו פרטים, אז תשאירו לנו פרטים > 

0
ותק
0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

שיווק ברשתות החברתיות

פרסום בסושיאל - שמגלגל לידים

מכירים את זה שאתם מקבלים המון לידים, אבל שמתקשרים אליהם הם טוענים שלא השאירו פרטים? ״נלחץ בלי בטעות״, אז לא, זה לא צריך לקרות, ואנחנו צמצמנו את מספר הלידים הזה ל 1% אחד מכלל הלידים שאנחנו מייצרים עבור לקוחותינו, אתם רוצים לידים איכותיים יותר? לידים שמחכים לשיחה ממכם ויודעים שהם השאירו פרטים, אז תשאירו לנו פרטים > 

0
ותק
0
ותק
M 0 +
לידים ללקוחות
% 0
הצלחה

נתחיל בהוכחות

לעלות קמפיין זה נחמד, החוכמה > לייצר לכם הכנסה

זו הדרך שלנו לנהל קמפיינים בסושיאל

מעבר על Buisness Manager קיים

מנהל הסושיאל שלנו יעבור על החשבון פייסבוק (ביזנס מנג׳ר) הקיים שלכם במידה ויש ונלמד את הנתונים הישנים שלכם. 

אילו קמפיינים עבדו יותר, פחות, מה מוצא חן בעיניינו ועל מה אפשר להתבסס אם בכלל, ואילו קמפיינים צריכים לכבות באופן מיידי ולייצר קמפיינים חדשים.

לאחר מעבר על החשבון והנתונים נוכל להתחיל לחשוב על אסטרטגיה חדשה עבורכם.

הדברים שנבחן – 

  1. אסטרטגיית קמפיין
  2. קריאייטיב
  3. פילוח קהל
  4. כמות מודעות בקמפיין 
  5. roas
  6. החזר השקעה לפי קמפיין / לפי מודעה
  7. כמות לידים – טופס / דף נחיתה / פעולות באתר / רכישות

ועוד הרבה נתונים משתנים לפי פרויקט.

בדיקת שוק וסקר מתחרים

 

אם ישר נרוץ לקמפיינים, נשרוף תקציב וזה ברור, ולכן אנחנו מחליטים להשקיע את הזמן ההתחלתי שלנו בפרויקט בבדיקת מתחרים. בדיקה של צורות השיווק הקיימות היום ואיך מתחרים שלכם מציגים את המוצרים / שירותים שלהם. 

כך, אנחנו יודעים לחבר את כל הנקודות מהנתונים שהוצאנו מהקמפיינים הישנים שלכם ואיך להפוך את הקמפיינים החדשים שניצור עבורכם להצלחה ומשפך לידים איכותי.

חשוב לדעת

  1. מה שעובד למתחרים שלכם , לא בהכרח יעבוד לכם. 
  2. זה שאתם רואים את המתרים שלכם בכל מקום, לא מעיד על איכות הקמפיין שלהם, מעיד על דבר אחד – אתם ברשימת הרימרקטינג שלהם.
  3. אם לא נסתכל על מתחרים, לא נדע איך לעקוף אותם /לעשות דברים טובים יותר. תמיד תסתכלו על המתחרים, תמיד הישארו מעודכנים.
ככל שנתמיד, נעלה ונייצר סרטונים, נשתף ערך, נשתף הצלחות, נציג תוצאות > יהיו לכם יותר לידים.

קריאייטיב - מודעות תמונה / מודעות וידיאו

הרבה מהלקוחות שלנו נתקעים בדיוק בשלב זה ! קריאייטיב טוב מנצח הכל, וחייבים להפנים את זה. מודעות תמונה / וידיאו שלא ימשכו, שלא יתנו ערך, שלא ימכרו בצורה שנוגעת ללקוח במקומות הנכונים, לא יעבדו בטוח הארוך, ישרפו לכם כסף ואתם תהיו מתוסכלים. 

״תעלו לי מודעות – העיקר שיהיו לידים״, זה מה שכולם אומרים ורוצים, זה נכון – אבל איזה מודעות? 

אז שתדעו – 

  1. סרטוני וידיאו- מודעות וידיאו עובדות הרבה יותר טוב ממודעות תמונה. 
  2. שיווק טוב עובד שנותנים ערך אמיתי, לא רק סרטוני מכירה, אלה גם סרטוני ערך חייבים להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית.
  3. אנחנו כותבים funnel שלם עבור הלקוחות, ואנחנו רוצים שיעברו את כל הדרך עד להשארת הפרטים
וידיאו מתאים לכל עסק – עורך דין / חנות / נותן שירותים / קוסמטיקאית / חברות טקסטיל – לכולם! כל נותן שירות או מוצר שיעלה ויתמיד בסרטוני וידיאו יראה שהוא קוטף פירות מהר מאוד. 

המרה - מעקב - מדידה - והחזר השקעה חיובי

כל הזמן אצבע על הדופק! אנחנו מחברים אתכם למערכת crm לניהול לידים ומשם עוקבים יחד איתכם על הפניות שאתם מקבלים.

אנחנו יודעים בכל זמן ונתון כמה עולה כל פניה מכל פלטפורמת שיווק.

אנחנו עוקבים לאורך הדרך האם אתם סוגרים עסקאות, האם הלידים שאנחנו מספקים לכם הם לידים טובים ואיכותיים, האם אין לכם קושי בסגירת עסקאות.

אתם מקבלים דוחות מסודרים על תקציבי הפרסום, מה יצא, כמה יצא, והכי חשוב מה נכנס.

כן זה אפשרי, אפשרי שגם אתם תקבלו שירות טוב, שגם אתם תספרו לידים חדשים כל בוקר ושגם אתם תהנו מהנכסים הדיגיטליים שלכם הרבה יותר, השאירו פרטים

איך אנחנו עובדים?

שקיפות ודוחות - להבנה פשוטה

גם בסושיאל כמו בשאר הערוצים בהם אנחנו עובדים, אנחנו דואגים שהלקוחות יקבלו דוחות מפולחים, שמסבירים בדיוק מה הכסף מייצר.

תקבלו נתונים מדוייקים ומדידים, של כמות השארת פרטים, השארת תגובות/ מסנג׳ר מה העלות המדוייקת לפניה, וכמובן מעקב אחר הסגירות. 

כל הלידים שנייצר עבורכם מופנים למערכת לניהול לידים, בה אתם יכולים לנהל בקלות את הפניות, לענות על הפניות, לכתוב על כל פניה באיזה איכות היא – ליד טוב / פולואו אפ / נסגר / וכך אנחנו נוכל לדעת האם הלידים טובים ואיך אפשר עוד לשפר. 

שיווק ברשות החברתיות - פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק

רשתות החברתיות הן פלטפורמות שיווקיות רבות עוצמה, זאת בגלל ריבוי התכנים המשתנה בהן, ריבוי המשתמשים המשתנה וההולך וגודל בהן, הזמינות של התכנים, וכמויות הידע הנצברות ועוברות ברשתות אלו, בין היתרונות של הרשתות חברתיות הוא שהן נשלטות ע”י גולשים, והמידע העובר בהן גודל על בסיס יומי.

היום, ברשתות החברתיות השונות ניתן למצוא פתרונות בדיוק כמו שניתן למצוא בגוגל, ואף לפעמים מקורות אמינים יותר, זאת בעקבות התנהלות הקבוצות, קהילות ודפים בעלי מומחיות ייחודית שלעיתים גם מאפשרות ליצור אינטרקציה בין גולשים למומחים.

בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין – הידועות כרשתות מובילות, ניתן להיכנס לקהילה עם מומחיות מסויימת ולשאול שאלות, לקבל מגוון תשובות – הרשתות הללו פתוחות להכל, לשאלות על בעלי מקצוע, בעיות, תרופות ועזרה מקצועית.

יתרונות השיווק במדיה

האם שאלתם את עצמכם מדוע כולם מדברים על שיווק בפייסבוק? אז לידיעתכם זה לא כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, ממש לא, אלא בגלל שמיליארד גולשים ברשת הפייסבוק נמצאים שם יותר ממה שהם נמצאים בכל אתר אחר.

כלומר זמן השהיה של גולש בפייסבוק גבוה מזמן השהייה של גולש באתר חדשות, אתר משחקים ואתרי תכנים דומים, ולכן בזמן שהגולש נמצא בפייסבוק יש לו הזדמנויות להיחשף להמון מידע, עכשיו אנחנו רק צריכים להציף לו את המידע!

ניסיון, עבר ועתיד

בשנים האחרונות צברנו ידע רב בניהול קמפיינים שונים, הן גדולים והן קטנים עבור לקוחות עסקיים כאלה ואחרים, לשלל סוגי העסקים, חברות נדלן, תעופה, תיירות וכן גם ניהול חשבונות וקמפיינים עבור עסקים עצמאיים ונותני שירות.

קמפיינים ברשתות החברתיות צריכים, יכולים ואכן מכוונים לידים, וניתן לעקוב אחר כל פניה המגיעה מהרשתות השונות כדי לאמוד את אפקטיביות הקמפיין.

אנו יודעים ומצליחים להשיג מטרות שאנו קובעים בייחד עם הלקוחות בניהול הקמפיינים שלהם ולהשיג עבורם לידים חמים, במקביל שיפור מיתוגי ומיצובי ברשתות המדיה השונות והגדלת כמויות עוקבים באופן שיטתי וקבוע.

small_c_popup.png

בואו נדבר, נשמח לעזור

השאירו פרטים

מעוניינים לדבר? התקשרו אלינו – 072-335-5546

דילוג לתוכן